كلايمر كلايمر .

كلايمر

رپورتاژ آگهي PBN شيك رنك

در دنياي وب شناخته شده ترين بخش، بخش تبليغات ميباشد و همگان با آن سروكار داشته يا لااقل با اين تبليغات مواجه شده اند. اما اين تبليغات ديگر مثل قبل بر روي كاربران تاثيرگذار نيست و همين مسئله سبب شده است كه روش هاي جديد تبليغاتي در صفحات وب به كار رود. رپورتاژ آگهي پي بي ان يكي از اين روش ها ميباشد. رپورتاژ آگهي در سئو و افزايش رتبه سايت بيشتر كارايي دارد.

 

رپورتاژ pbn

 

رپورتاژ pbn چيست؟

 PBNمخفف عبارت Private Blog Network ميباشد، اين عبارت به معني شبكه اي از سايت هاي معتبر است. افرادي كه با اصول سئو در گوگل آشنا هستند از راه هاي مختلفي براي بالا رفتن سايت در گوگل استفاده مي نمايند كه گرفتن بك لينك PBN يكي از اين راه ها ميباشد.

 

 

در صورت استفاده كردن از روش هاي اين چنيني، گوگل با استفاده از الگوريتم هايي كه استفاده ميكند شناسايي خواهد كرد كه شما از چه ترفندهايي استفاده كرده ايد و در اين صورت سايت شما جريمه خواهد شد و به اصطلاح از ليست نتايج گوگل پنالتي ميشود. چون گوگل در شناسايي تبليغات متني بسيار هوشمندانه عمل ميكند اما در خريد رپورتاژ PBN ديگر گوگل به سيستم لينك سازي شما شك نخواهد كرد و به آساني رتبه سايت قابل ارتقا خواهد بود.

 

 رپورتاژ pbn

 

روش كار pbn چگونه است؟

در طرح رپورتاژ PBN رپورتاژ ادز با تكيه بر تيم فني و سئوكار خود بهترين روش هاي لينك سازي شبكه اي را از طريق رپورتاژ ارائه مي نمايد. در پكيج هاي خريد رپورتاژ PBN به هيچ عنوان مشكلي در سئوي سايت شما اتفاق نخواهد افتاد.

روش كار اين گونه ميباشد كه سئوكاران بين سايت هايي كه از نظر اتوريتي دامنه با ارزش هستند لينك سازي را به صورت شبكه اي ايجاد ميكنند. در واقع طوري تنظيم مي نمايند كه چند سايت به يكديگر پيوند يا لينك ميشوند. اين روش لينك دهي شبكه اي نام دارد. در روش لينك دهي شبكه اي در همه صفحات وب سايت، كلمات كليدي لينك داده ميشد. به همين دليل، براي گوگل به راحتي قابل شناسايي بود. در روش رپورتاژ ادز كلمات كليدي در همه صفحات پيوند داده نميشوند بلكه در يك متن طولاني به عنوان رپورتاژ آگهي نوشته ميشود و اين روش هيچ مشكلي ايجاد نمي كند.

 

لزوم خريد رپورتاژ PBN و مزاياي آن

  • رپورتاژ، يك مقاله كامل و جامع براي معرفي شماست نه صرفا يك بنر تبليغاتي
  • نسبت به ساير روش هاي تبليغاتي رپورتاژ آگهي بيشتر توجه كاربران را جلب خواهد كرد.
  • رپورتاژ، باعث كسب رتبه بهتر براي وب سايت شما خواهد شد.
  • پس از درج آگهي شما هم يك نوع بازاريابي براي سايت شما خواهد شد و هم رتبه سايت بالا ميرود.
  • رپورتاژ آگهي شما هيچوقت حذف نخواهد شد. يعني رپورتاژ آگهي شما دائمي خواهد بود. اين دائمي بودن سبب ميشود كه در مدت زمان طولاني رتبه سايت شما بالا برود.
  • براي رپورتاژ PBN نسبت به بقيه روش ها هزينه كمتري صرف خواهد شد. يعني با صرف كمترين هزينه بهترين نتيجه را از آن سايت خود خواهيد كرد.

​و در آخر 2 لينك براي خريد رپورتاژ پي بي ان مجموعه معتبر و با سابقه شيك رنك معرفي مي گردد :

 

1-

https://www.chicrank.com/reportage.php

2-

https://www.chicrank.com/reporter.php

 

 

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۹:۳۰ توسط:ويدا عليپور موضوع: نظرات (0)

شركت آذر كلايمر تبريز جايگزين داربست

به نقل از  شركت آذر كلايمر تبريز https://azarklaymertabriz.com از تاريخ چهارشنبه 13 مه ، شركت هاي ساختماني كلايمر  جايگزين داربست (و همچنين شركت هاي توليدي ، توزيع ، تداركات و توليد جايگزين داربست) تا زماني كه پيروي از راهنمايي هاي دوري اجتماعي سخت مي شوند ، مجدداً افتتاح مي شوند.

هدف اين است كه به آرامي از حالت قرنطينه خارج شويم تا كشور بتواند در حالي كه هنوز كنترل COVID-19 را كنترل مي كند و تعداد موارد جديد و مرگ و ميرها را كاهش مي دهد ، شروع به حركت به سمت برخي از ظاهرهاي عادي كند.

راهنمايي هاي ارائه شده توسط دولت كاملاً گسترده است ، بنابراين ما فقط برخي از نكات كليدي را انتخاب كرده ايم ، اما مهم است كه شما اين سند را براي خود در اينجا بخوانيد تا درك كاملي از اقدامات مورد نياز انجام دهيد.

حداقل تماس را حفظ كنيد

اولين كاري كه شما بايد انجام دهيد اين است كه با دقت در نظر بگيريد چه كسي بايد در شركت جايگزين داربست باشد و سعي كنيد اعداد را در حد امكان نگه داريد تا خطر ابتلا به ويروس كاهش يابد.
اين ممكن است به اين معني باشد كه شما بايد چندين هفته به كار خود برگرديد تا محل ساخت و ساز در حد كامل نباشد و مي توانيد سيستم ها و رويه هاي ايمني خود را در مورد COVID-19 كنترل كنيد

قبل از اينكه همه را به شركت جايگزين داربست برگردانيد.

تا حد امكان گروه هاي كارگر را در تيم هايي فعال كنيد كه در حد ممكن كوچك باشند (گروه بندي). به عنوان مثال ، شما خدمه وسايل نقليه را به جاي مخلوط كردن اعضاي خدمه در شيفت هاي مختلف كار مي كنيد.
شما مي توانيد اين كار را با جدا كردن بخش هاي شركت جايگزين داربست در مناطق كاري با استفاده از نشانه ها و نشانه هاي زمين انجام دهيد تا كارگران در طول روز محدود به يك منطقه شوند و از لحاظ جسمي تا حد امكان از هم جدا شوند.

اين همچنين به معناي كاهش هر نوع چرخش كار يا تجهيزات جايگزين داربست است ، يعني كارگران هر روز به جاي انجام كارهاي مختلف در اطراف شركت بر يك كار واحد تمركز مي كنند.

2 متر از هم فاصله رعايت شود

يكي از مهمترين جنبه هاي اين دستورالعمل ها ، قوانين دورافتادگي اجتماعي است كه افراد را ملزم مي كند در هر زمان و هر روز ، از فاصله 2 متري ، از جمله در حالي كه در محل كار و شركت هاي ساخت و ساز قرار دارند ، فاصله خود را حفظ كند.

با استفاده از علائم و نشانه هاي كف مي توان به روشني در اطراف محل ارتباط برقرار كرد.

در جايي كه امكان رعايت كامل دستورالعمل هاي دوردست اجتماعي به طور كامل در رابطه با يك فعاليت خاص وجود ندارد ، بايد در نظر بگيريد كه آيا اين فعاليت براي ادامه فعاليت شركت جايگزين داربست نياز دارد يا خير ، اگر چنين است ، تمام اقدامات كاهش دهنده ممكن را انجام دهيد. خطر انتقال را كاهش دهيد.

يك مثال از اين دست ، فراهم آوردن كافي به كارگراني است كه از اين فعاليت استفاده مي كنند ، مانند محافظ صورت و ماسك صورت ، و در صورت امكان ، از آنها بخواهيد كه به جاي چهره به چهره ، به دور از ديگري يا در كنار يكديگر كار كنند.

اهميت بهداشت

همچنين بايد به همه كاركنان توصيه كنيد كه دست هاي خود را به طور كامل (حداقل 20 ثانيه) و به طور مكرر با آب و صابون بشوييد ، مخصوصاً بعد از سرفه / عطسه ، قبل از خوردن غذا يا ورود به شركت جايگزين داربست و هنگام ورود به خانه به محل كار.

شما بايد با فراهم آوردن امكانات كافي در سرتاسر محيط كار ، مانند دستگاه ضدعفوني دستي ، اين كار را در حد امكان براي آنها راحت كنيد و با استفاده از علائم مناسب ، يادآوري هاي مداوم ارائه دهيد.

همچنين كاركنان بايد قبل از ورود به ماشين هاي بسته (مانند دستگاه حفاري) با ديگران شست و شوي دست خود را بشويند و هر بار بيرون آمدن دست خود را بشوييد. براي كمك به اين امر ، بايد موارد اضافي ايستگاه هاي شستشوي آپ يا امكانات ، تهيه صابون ، آب و يا ضدعفوني كننده دستي را در نظر بگيريد.

شركت هاي ساختماني كلايمر  و جايگزين داربست  و همچنين تميز كردن بهداشت شخصي خوب ، نسبت به پاكيزگي در محل خود بسيار با وجدان بيشتري عمل مي كنند. اين به معناي پاك كردن مرتب سطوح - بخصوص مناطقي با تماس زياد مانند دستگيره دربها و دكمه ها - با مواد ضد عفوني كننده ، تميز كردن كليه تجهيزات كلايمر و ابزارها و اطمينان از كارآيي كارگران و بازديد كنندگان از زباله هاي خود در سطل هاي سطحي (كه بايد در سراسر سايت تهيه شود) است. )

باز هم ، بهترين راه براي برقراري ارتباط اين شيوه ها ، تهيه علائم در سرتاسر محل كار است.
به اينجا ختم نمي شود ...

برخي ديگر از اقدامات ايمني COVID-19 كه شما بايد در شركت كلايمر و اجاره كلايمر ساخت خود بكار بگيريد شامل موارد زير است:

ممنوعيت اشتراك هر PPE ، از جمله كت هاي hi-vis. اين بدان معني است كه بازديد كنندگان سايت بايد به جاي وام گرفتن هر آنچه كه در سايت داريد ، PPE خود را بيابند.

با محدود كردن هرگونه مسافرت غير ضروري در ساختمان ها و سايت ها ، حركت در سايت را كاهش مي دهد

معرفي سيستمهاي يك طرفه در صورت امكان

استراحت هاي حيرت انگيز به طوري كه تعداد زيادي از افراد در مناطق استراحت در يك زمان وجود ندارند كه در آن هنوز احتياج به قوانين مسافت 2 متري وجود دارد

برگزاري جلسات در خارج از منزل يا در مناطق با تهويه مناسب ، در حالي كه هنوز هم دستورالعمل هاي مسافت اجتماعي براي دور نگه داشتن 2 متر را تمرين مي كنيد

اينها اقدامي اساسي است كه احساس مي كنيم به منظور محافظت از كارگران و عموم مردم ، در هفته هاي آينده از سوي دولت اماكن ساختماني انتظار مي رود.

نكات و رهنمودهاي بسيار ديگري وجود دارد كه به تفصيل در سند كامل وجود دارد كه مي توانيد در اينجا مطالعه كنيد:

جايگزين داربست


برچسب: جايگزين داربست، كلايمر، اجاره كلايمر، كلايمر برقي، اجاره كلايمر برقي، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۷:۱۷ توسط:ويدا عليپور موضوع: نظرات (0)