کلایمر کلایمر .

کلایمر

شرکت آذر کلایمر تبریز جایگزین داربست

به نقل از  شرکت آذر کلایمر تبریز https://azarklaymertabriz.com از تاریخ چهارشنبه 13 مه ، شرکت های ساختمانی کلایمر  جایگزین داربست (و همچنین شرکت های تولیدی ، توزیع ، تدارکات و تولید جایگزین داربست) تا زمانی که پیروی از راهنمایی های دوری اجتماعی سخت می شوند ، مجدداً افتتاح می شوند.

هدف این است که به آرامی از حالت قرنطینه خارج شویم تا کشور بتواند در حالی که هنوز کنترل COVID-19 را کنترل می کند و تعداد موارد جدید و مرگ و میرها را کاهش می دهد ، شروع به حرکت به سمت برخی از ظاهرهای عادی کند.

راهنمایی های ارائه شده توسط دولت کاملاً گسترده است ، بنابراین ما فقط برخی از نکات کلیدی را انتخاب کرده ایم ، اما مهم است که شما این سند را برای خود در اینجا بخوانید تا درک کاملی از اقدامات مورد نیاز انجام دهید.

حداقل تماس را حفظ کنید

اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که با دقت در نظر بگیرید چه کسی باید در شرکت جایگزین داربست باشد و سعی کنید اعداد را در حد امکان نگه دارید تا خطر ابتلا به ویروس کاهش یابد.
این ممکن است به این معنی باشد که شما باید چندین هفته به کار خود برگردید تا محل ساخت و ساز در حد کامل نباشد و می توانید سیستم ها و رویه های ایمنی خود را در مورد COVID-19 کنترل کنید

قبل از اینکه همه را به شرکت جایگزین داربست برگردانید.

تا حد امکان گروه های کارگر را در تیم هایی فعال کنید که در حد ممکن کوچک باشند (گروه بندی). به عنوان مثال ، شما خدمه وسایل نقلیه را به جای مخلوط کردن اعضای خدمه در شیفت های مختلف کار می کنید.
شما می توانید این کار را با جدا کردن بخش های شرکت جایگزین داربست در مناطق کاری با استفاده از نشانه ها و نشانه های زمین انجام دهید تا کارگران در طول روز محدود به یک منطقه شوند و از لحاظ جسمی تا حد امکان از هم جدا شوند.

این همچنین به معنای کاهش هر نوع چرخش کار یا تجهیزات جایگزین داربست است ، یعنی کارگران هر روز به جای انجام کارهای مختلف در اطراف شرکت بر یک کار واحد تمرکز می کنند.

2 متر از هم فاصله رعایت شود

یکی از مهمترین جنبه های این دستورالعمل ها ، قوانین دورافتادگی اجتماعی است که افراد را ملزم می کند در هر زمان و هر روز ، از فاصله 2 متری ، از جمله در حالی که در محل کار و شرکت های ساخت و ساز قرار دارند ، فاصله خود را حفظ کند.

با استفاده از علائم و نشانه های کف می توان به روشنی در اطراف محل ارتباط برقرار کرد.

در جایی که امکان رعایت کامل دستورالعمل های دوردست اجتماعی به طور کامل در رابطه با یک فعالیت خاص وجود ندارد ، باید در نظر بگیرید که آیا این فعالیت برای ادامه فعالیت شرکت جایگزین داربست نیاز دارد یا خیر ، اگر چنین است ، تمام اقدامات کاهش دهنده ممکن را انجام دهید. خطر انتقال را کاهش دهید.

یک مثال از این دست ، فراهم آوردن کافی به کارگرانی است که از این فعالیت استفاده می کنند ، مانند محافظ صورت و ماسک صورت ، و در صورت امکان ، از آنها بخواهید که به جای چهره به چهره ، به دور از دیگری یا در کنار یکدیگر کار کنند.

اهمیت بهداشت

همچنین باید به همه کارکنان توصیه کنید که دست های خود را به طور کامل (حداقل 20 ثانیه) و به طور مکرر با آب و صابون بشویید ، مخصوصاً بعد از سرفه / عطسه ، قبل از خوردن غذا یا ورود به شرکت جایگزین داربست و هنگام ورود به خانه به محل کار.

شما باید با فراهم آوردن امکانات کافی در سرتاسر محیط کار ، مانند دستگاه ضدعفونی دستی ، این کار را در حد امکان برای آنها راحت کنید و با استفاده از علائم مناسب ، یادآوری های مداوم ارائه دهید.

همچنین کارکنان باید قبل از ورود به ماشین های بسته (مانند دستگاه حفاری) با دیگران شست و شوی دست خود را بشویند و هر بار بیرون آمدن دست خود را بشویید. برای کمک به این امر ، باید موارد اضافی ایستگاه های شستشوی آپ یا امکانات ، تهیه صابون ، آب و یا ضدعفونی کننده دستی را در نظر بگیرید.

شرکت های ساختمانی کلایمر  و جایگزین داربست  و همچنین تمیز کردن بهداشت شخصی خوب ، نسبت به پاکیزگی در محل خود بسیار با وجدان بیشتری عمل می کنند. این به معنای پاک کردن مرتب سطوح - بخصوص مناطقی با تماس زیاد مانند دستگیره دربها و دکمه ها - با مواد ضد عفونی کننده ، تمیز کردن کلیه تجهیزات کلایمر و ابزارها و اطمینان از کارآیی کارگران و بازدید کنندگان از زباله های خود در سطل های سطحی (که باید در سراسر سایت تهیه شود) است. )

باز هم ، بهترین راه برای برقراری ارتباط این شیوه ها ، تهیه علائم در سرتاسر محل کار است.
به اینجا ختم نمی شود ...

برخی دیگر از اقدامات ایمنی COVID-19 که شما باید در شرکت کلایمر و اجاره کلایمر ساخت خود بکار بگیرید شامل موارد زیر است:

ممنوعیت اشتراک هر PPE ، از جمله کت های hi-vis. این بدان معنی است که بازدید کنندگان سایت باید به جای وام گرفتن هر آنچه که در سایت دارید ، PPE خود را بیابند.

با محدود کردن هرگونه مسافرت غیر ضروری در ساختمان ها و سایت ها ، حرکت در سایت را کاهش می دهد

معرفی سیستمهای یک طرفه در صورت امکان

استراحت های حیرت انگیز به طوری که تعداد زیادی از افراد در مناطق استراحت در یک زمان وجود ندارند که در آن هنوز احتیاج به قوانین مسافت 2 متری وجود دارد

برگزاری جلسات در خارج از منزل یا در مناطق با تهویه مناسب ، در حالی که هنوز هم دستورالعمل های مسافت اجتماعی برای دور نگه داشتن 2 متر را تمرین می کنید

اینها اقدامی اساسی است که احساس می کنیم به منظور محافظت از کارگران و عموم مردم ، در هفته های آینده از سوی دولت اماکن ساختمانی انتظار می رود.

نکات و رهنمودهای بسیار دیگری وجود دارد که به تفصیل در سند کامل وجود دارد که می توانید در اینجا مطالعه کنید:

جایگزین داربست


برچسب: جایگزین داربست، کلایمر، اجاره کلایمر، کلایمر برقی، اجاره کلایمر برقی، ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۷:۱۷ توسط:ویدا علیپور موضوع: نظرات (0)