كلايمر كلايمر .

كلايمر

اجاره كلايمر

كلايمر و داربست چه اهميتي بر ساخت و ساز با كيفيت دارند؟
 
 
داربست يكي از اجزاي اصلي در هر ساخت‌ و ساز است كه براي حمايت از كارگران و راحت تر كردن كار انها و ارائه دسترسي مورد نياز به قسمت هاي مختلف پروژه‌هاي ساختماني استفاده مي شود. بايد در نظر داشت ساخت يك ساختمان چند طبقه يا يك بناي يك طبقه بدون انتخاب نوع مناسب داربست توسط سازند پروژه بسيار دشوار خواهد بود.

 

دليل نصب داربست براي مدت طولاني از طرف سازنده ها به دليل مزاياي فراوان و ويژگي‌هاي ان است كه فرايند ساخت و ساز را ساده تر مي گرداند . با اين حال استفاده از پايه‌هاي قوي و با كيفيت بالا براي داربست توصيه مي‌شود ولي اگر شما به اين توصيه گوش نداده و از پايه هاي داربست نا مرغوب استفاده كنيد باعث به وجود امدن حوادث دلخراش براي خود و كارگران خود مي شويد .

 

محل نصب داربست در پروژه

يكي از مهم ترين نكته ها در استفاده از داربست انتخاب محل نصب داربست براي پروژه است. نصب داربست و اجزاي مختلف آن در موقعيت دقيق و مناسب به كارگران كمك مي‌كند تا كار خود را در كم ترين زمان ممكن انجام دهند.

 

ايمني كارگران

استفاده از داربست با كيفيت ،امنيت زيادي را در محل ساخت ‌و ساز تضمين مي‌كند. داربست پايدار و محكم خطرات سقوط و آسيب ديدن كارگران و عابران را كاهش مي‌دهد. در واقع داربست خوب يك پلت فرم ثابت براي كارگران ارائه مي‌دهد تا حركت كنند بايستند و يا در حين كار بنشينند.

 

علاوه بر اين موضوع ايمني داربست بايد در اولويت قرار بگيرد .در هر محل ساخت ‌و ساز امنيت داربست آرامش ذهن را به كارگران شاغل در ارتفاع مي‌دهد. به همين دليل است كه داربست با كيفيت بالا بخشي جدانشدني از فرآيند ساخت ‌و ساز هر بنا است.

بر مبناي اصول ، شركت ها بايد به عنوان يك تامين‌كننده مناسب داربست ، تجهيزات را  با بهترين كيفيت ارائه دهند. اگر مي‌خواهيد از كاركنان خود حمايت كنيد و ايمني ان ها را در محل كار تضمين كرده باشيد استفاده از داربست بادوام راه خوبي براي اين كار است. بعضي از شركت هاي سازنده داربست تضمين مي‌كنند كه همه قوانين و اقدامات ايمني را رعايت كرده اند پس نگران امنيت كارگران خود بر روي داربست نباشيد.

دسترسي آسان

مزيت ديگر استفاده از داربست سادگي دسترسي به مناطق غير قابل دسترس پروژه است. كارگراني كه در ارتفاع كار مي كنند شامل يك سكوي كوچك از جنس فيبر چوب يا فلز سبك نياز دارند تا يك جايگاه محكم براي ان ها و بر روي داربست ايجاد كند.در واقع داربست با كيفيت و دوام بالا جايگاه بهتري با تعادل زياد ايجاد مي كند تا كارگران بتوانند به راحتي كار كنند.

 

با اين حال پيش از خريد داربست براي پروژه خود فاكتورهاي مهمي مانند انعطاف‌پذيري ، دوام و ايمني و كيفيت خوب تجهيزات را مدنظر داشته باشيد تا مشكلي در سايت ساخت و ساز پيش نيايد.

سخن نهايي و يك پيشنهاد فوق العاده

اگر مي‌خواهيد با استفاده از داربست ارزان قيمت پول پس‌انداز كنيد باعث به وجود امدن محيط پر مخاطره اي براي كارگران خود شده ايد.

امروزه استفاده از داربست در پروژه هاي ساختماني به حداقل رسيده و مردم به جاي داربست از كلايمر استفاده مي كنند كه مزاياي بسيار بيشتري نسبت به داربست هاي معمولي دارد.

كلايمر ها كابين هايي هستند كه به وسيله ديگر تجهيزات خود مي توانند روي نماي ساختمان حركت كنند و به راحتي و با امنيت زياد كارگران را به هر جايي از ساختمان كه مي خواهند برساند.

براي خريد كلايمر و اجاره كلايمر و يا گرفتن مشاوره با متخصصين ما تماس بگيريد.


برچسب: جايگزين داربست، ، كلايمر، ، اجاره كلايمر، ، اجاره كلايمر برقي، ، اجاره كلايمر دستي، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۶:۵۹ توسط:ويدا عليپور موضوع: نظرات (0)