كلايمر كلايمر .

كلايمر

عملكرد كلايمر در ساخت و ساز و امنيت آن

گرچه صنعت ساخت و ساز بارهاي سختي را تجربه كرده است ، اما شركت هاي استخدام  كلايمر هنوز زمان زيادي را صرف ارائه طرح هاي  كلايمر خلاقانه براي خانه هاي جديد ساخت مي كنند. اين موارد مي تواند مربوط به فردي باشد كه در يك قطعه زميني كه خريداري كرده است به يك شركت ساخت و ساز ارائه ملك جديد در بخش تازه اي از شهر ، يك پروژه خودسازي مي كند.

ارائه  كلايمر هاي ساختماني جديد هميشه جالب است زيرا انواع مختلفي از طراحي ساختمان هاي مسكوني موجود است. در گذشته ، ما در املاك مسكن استاندارد ، مسكن اجتماعي ، املاك طراحي شده با معمار و بلوك هاي آپارتماني كمك كرده ايم. بسيار جايزه دارد كه مي بينيد راه حل هاي  كلايمر ما از آپارتمان ها و خانه هايي كه افراد ، زوج ها و خانواده ها در نهايت به عنوان خانه در نظر گرفته مي شوند ، پشتيباني مي كنند.

 كلايمر ساختماني جديد

هدف از  كلايمر هاي ساختماني جديد ، دسترسي به شركت هاي ساختماني و كارگران تجارت براي تكميل املاك به روشي منطقي و مستقيم است. براي ما ، اين به معناي تحويل  كلايمر هاي بيروني و داخلي در نقاط مناسب پروژه است. در خارج ،  كلايمر هاي مترقي ايجاد مي كنيم تا آجرهاي آجري بتوانند براي ساختن سقف ، هر رديف ساختمان و پيمانكاران را بسازند. در داخل ، ما عرشه هاي محافظت در برابر لبه و  كلايمر هاي پرنده را براي تسهيل كار داخلي مانند نصب تيرچه كف و گچ كاري ديوارها فراهم مي كنيم.

به دليل ميزان مواد درگير ،  كلايمر جديد ساختمان ما معمولاً شامل ساخت ارتفاعات بين 1.5 تا 1.8 متر است. ما در صورت نياز تا سطح سقف ، بسترهاي كاري جامع را در سطوح مورد نياز و  كلايمر بالابر مسدودكننده براي انجام هرگونهجايگزين داربست و كاشي كاري فراهم مي كنيم.

در جائيكه ديوارهاي املاك نياز به رندر داشته باشند ، ارتفاع  اجاره كلايمر را بعد از اتمام كار خارجي تغيير مي دهيم. اين چارچوب را به  اجاره كلايمرهاي 2 متري كه كاملاً سوار شده اند تطبيق مي دهيم و شامل نرده هاي محافظ لبه و دسترسي از نردبان مي باشد. اين تضمين مي كند كه ارائه سريع ، كارآمد و با اطمينان مي تواند انجام شود.

در سايتهاي بزرگتر ، معمولاً مهم است كه  كلايمرهاي ما در حال پيشرفت باشند كه سازه هاي  كلايمر را با پيشرفت ساختمان هر ملك سازگار كنند. طبيعي است كه توطئه هاي مختلف در مراحل مختلف توسعه قرار گيرند تا پيمانكاران (از جمله ما) بتوانند از ساختمان به ساختمان ديگر حركت كرده و گردش كار را يكدست كنند. ما غالباً مي دانيم كه  كلايمرهاي ما بايد در تحولات بزرگتر مسكن سازگار باشند زيرا بسياري از وظايف در همان زمان انجام مي شود. آنها بايد وقتي از آنها خواسته مي شوند  كلايمر را اضافه يا تغيير دهند ، واكنش نشان دهند زيرا هرگونه تأخير باعث هزينه و وقت مي شود.

وقتي صحبت از كار داخلي مي شود ، ضروري است كه بتوانيم چارچوب هاي  كلايمر قابل انعطاف را ارائه دهيم. كارگران صنفي براي گچ و تزئين نياز به دسترسي به سقف ها ، راه پله ها و بالاي ديوارها دارند و ما بايد ساختاري را طراحي كنيم كه به آنها اجازه مي دهد تا به راحتي در عرض يا طول اتاق مورد نظر حركت كنند. ما معمولاً از همان ارتفاع  اجاره كلايمر استفاده مي كنيم كه روي  كلايمر هاي بيروني قرار دارد اما اغلب بايد در محل كار روي پله ها احتياط كنيم.

هم در داخل و هم در خارج ، معمول است كه كارگران به خليج هاي بارگيري احتياج داشته باشند تا بتوانند موادي مانند آجر ، كاشي و سيمان را از بين نبرند. ما قطعاً شرايطي را نمي خواهيم كه كارگران در معرض مانع قرار دادن پالت ها يا بسته ها قرار بگيرند و مواد اضافي را كه بي دقتي ذخيره مي شوند ، از بين بروند. ما اينها را به عنوان بخشي از ساختار  كلايمر ارائه مي دهيم ، و اطمينان حاصل مي كنيم كه آنها به اندازه كافي بزرگ هستند تا بتوانند بارهاي موردنياز را تحمل كنند. اين بدان معناست كه پيمانكاران مي توانند در زمان مورد نياز براي دستيابي به كار به آنچه نياز دارند دسترسي پيدا كنند.

يك خليج بارگذاري معمولي به طول 4 متر و 1.5 متر عرض ، با استفاده ازجايگزين داربست ساخته شده است ، مي تواند يك بار كار ايمن تا 3kn در هر متر مربع را به خود اختصاص دهد. اين اجازه مي دهد تا ظرفيت خليج كلي بارگذاري 18kn. در جايي كه كار روكش و يا رندر درگير است ، مي توانيم تيرهاي فلزي را در سطح كف با يك دروازه "بالا و پايين" نصب كنيم تا به منطقه بارگيري از طريق ليفتراك دسترسي پيدا كنيم بدون اينكه روي سطح سكوي كار تأثير بگذارد.

در پروژه هاي بسيار بزرگ ، ممكن است استفاده از جرثقيل برج لازم باشد تا مواد مورد نياز را در تعدادي از خليج هاي بارگيري بارگيري كنيد. در چنين شرايطي ، ضروري است كه خليج ها به هم بپيوندند و در سراسر ساختمان مبهم شوند ، و داراي لبه هاي محافظ در همه طرف باشد. از آنجا كه جرثقيل فقط از بالا بار مي زند ، ديگر نيازي به نصب دروازه ها نيست اما ايمني به دليل وزن مواد و استفاده از جرثقيل در محل ، نگراني اصلي است. ما با طراحي راه حل هاي ذخيره سازي كه در برابر بارهاي آنها مقاومت كند ، نقش خود را در اين امر بازي مي كنيم و به كارگران اين امكان را مي دهيم تا مواد مورد نظر خود را بازيابي كنند.

در خصوص پروژه هاي ساخت و ساز جديد ، به ويژه در مورد توسعه املاك مسكن مطالبات زيادي وجود دارد چه شما يك سازنده تازه كار باشيد و چه يك شركت ساختماني با مشخصات بالا ، ما قادريم راهنمايي هايي را ارائه دهيم كه در آن سرويس هاي  كلايمر به بهترين وجه كار مي كنند تا ساخت و سازها به صورت برنامه ريزي شده ادامه يابد.

 


برچسب: عملكرد كلايمر در ساخت و ساز و امنيت آن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۰۴:۳۷ توسط:ويدا عليپور موضوع: نظرات (0)